Shopping Cart

  • No products in the cart.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και το κόστος των μεταφορικών της αρχικής αποστολής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, πλήρη και χωρίς φθορές, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι συσκευασμένα με ασφάλεια και ακριβώς όπως τα παραλάβατε (με τα καρτελάκια των ρούχων και τη ζελατίνα τους), έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ενημερώστε μας άμεσα μέσω email στο info@zooms.gr είτε τηλεφωνικά στο 211 4069042 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές (για υπαναχώρηση) προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, ή το προϊόν έχει γίνει ειδική παραγγελία από συνεργάτη για την διαθεσιμότητα του.

ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ 

Αν το προϊόν το οποίο παραγγείλατε δεν σας ικανοποιεί σε μέγεθος ή σε φόρμα κάνουμε αλλαγή του προϊόντος μόνο κατόπιν συνεννόησης, τηλεφωνικά στο 211 4069042   Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00.

Στη συνέχεια μέσα στις επόμενες 14 ημερολογιακές ημέρες πρέπει να αποστείλετε την αλλαγή σας και να κάνετε νέα παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου στα σχόλια της να αναφέρετε ότι είναι από αλλαγή με τον κωδικό της προηγούμενης σας παραγγελίας. Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει.

Τα έξοδα αλλαγής/επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση ή την Fis Courier με την οποία συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων καλέσετε στο 211 4069042  Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00 ή να μας στείλετε email στο info@zooms.gr για να μας ενημερώσετε για την επιστροφή σας καθώς και τον αριθμό λογαριασμού IBAN , το όνομα τραπέζης και δικαιούχου. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 7 με 10  εργάσιμες ημέρες.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός προθεσμίας 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλείστηκα και μόνο εσάς. Επιστροφή χρημάτων γίνεται στην αξία των προϊόντων, και δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και αντικαταβολή.

Προσοχή:

Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από τον λογαριασμό μας στην Τράπεζα Alpha Bank, οπότε και εάν μας δηλώσετε λογαριασμό της τράπεζας Alpha Bank δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης.

Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας σας έχει γίνει με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται αποκλειστικά και μόνο από την Τράπεζα Alpha Bank.

Σε αντίθετη περίπτωση, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας, ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των Alpha Bank. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.

Πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σχετικά με τις επιστροφές:

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Η διεύθυνση που θα αποστείλετε το προϊόν είναι :

ZOOMS FABRICA Πραξιτέλους 7, Αθήνα, 10562 (ισόγειο κατάστημα)

Αλλαγή των προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το διαδικτυακό μας κατάστημα, μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα.

 Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία courier που το παραλάβατε μέσα στις επόμενες 8 ώρες ώστε να αναλάβουν την ευθύνη. Αλλιώς δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίοδο εκπτώσεων οι τιμές υπολογίζονται με τις ισχύουσες τιμές των προϊόντων!

Τα εκπτωτικά προϊόντα ή προϊόντα bazaar , αλλάζονται μόνο με προϊόντα αντίστοιχης κατηγορίας τιμών ή προσφορών.

You don't have permission to register
X